tisdag 8 maj 2012

stark

vi har haft något på skolan som kallas hjärtanshjärna och vi fick veta vad våra klasskamrater tyckte om oss. ett ord som jag la märke till var självgod. 
När jag hör det tänker jag att jag är stolt över mig själv och att jag kan stå imot vad som helst. Men så är det verkligen inte. 


Jag är allt annat än stark. Det är inte starkt att sitta och gråta på toaletten när något svårt händer. Att krypa undan när det blir för svårt. Är det starkt? Nej det är det inte.
Jag är inte stark alls...

Jag kan stå imot kommentarer om mig själv men när någon som står mig nära sviker går jag sönder. Jag orkar helt enkelt inte. Varför ska jag försöka ställa mig upp när jag vet att jag ändå är för svag?
och varför ska jag kämpa när jag vet att jag kommer falla?

Tack för att det finns folk som tycker att jag är stark men tyvärr så känner ni mig inte då...
Dom ända jag kan lite på är hästarna och min familj.

Älskar min brorsa btw. Finns ingen bättre än honom! Självklart älskar jag båda mina bröder men idag har samuel varit grym brorsa <3 han stöttar mig och kramar mig. säger att allt ska bli bra. Det finns ingen bättre än honom <3


Älskar dig bror <3

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. "De enda jag kan lita på är hästarna och min familj" ? :(
      //Sara

      Radera
    2. Du är ju i min familj sister ;) <3
      /Ellen

      Radera
  2. men hallå, bara för att du inte blev bjuden på en fest så behöver man inte ens bryta ihop...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad cool du känner dig va? Haha! Omg alla är inte likadana.
      /Ellen

      Radera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)