måndag 28 maj 2012

Bildbomb hoppgruppen:

copyright på alla bilder!

 Ellen & Windy
 Olga & Lulu
 Ellen & Windy
 Vera & Lilla Gubben
 Ellen & Windy
 Vera och Lilla Gubben
 Vera & Lilla Gubben
 Lord (och nån som jag inte vet vad hon heter)
 Olga & Lulu
Minette (och nån somjag inte vet vad hon heter)
 Vera & Lilla Gubben
 Ellen och Windy
Ellen och Windy
 Olga & Lulu
 Eleni (tror jag) & Lady
 Minette



Btw, om du rider på djursholms ridskola och vill att jag ska komma och fota dig så är det bara att kommentera (Obs! Inga inomhus bilder för ridhuset har så dåligt ljus) ;)

3 kommentarer:

  1. Tack så jätte jätte mky!!
    //vera

    SvaraRadera
  2. Guuud vilka snygga bilder!! Du e ju as duktig fotograf ju! Du borde ju fan jobba som det, tyvärr så rider jag inte på djursholms ridklubb utan jag har privat häst men annars hade jag lätt velat att du skulle fota mig ;D <3

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)