måndag 7 maj 2012

snart fyller man fjortis!

haha ett internskämt ;)
Men snart fyller jag fjorton och min önskelista åker upp på bloggen :D


JOHN WHITAKER UNION JACK SCHABRAK

Full

649 kr
Snyggt Union Jack schabrak som får dig att sticka ut från mängden. Finns endast i full. 

Ellens kommentar: Snyggt schabrak som man bara MÅSTE älska! detta blir till ganthem med mina röda benlindor!


Fuskpälspad


122,32 kr






kr 139,00
(Priset inkluderar moms)

Snygg sadelpadd som jag tycker är bra då den är fuskpäls ;)

Ridbyxa Helskodd Calabria CRW®


679 Kr 
Ridbyxa med stretchig lycra i benslut för bästa komfort i stöveln. Dekorerad med Swarovski-stenar. Beninnerlängd ca. 69 cm i damstorlek.
58% bomull, 34% nylon, 8% elastan.
  • Tvätt 40º.


4 kommentarer:

  1. Vad ska du med sadelpadd till? ;)

    SvaraRadera
  2. Den ska jag ha på chess då hon har en som jag tkr är ganska ful ;) Så man kan hotta till det lite ;) <3
    /kram ellen

    SvaraRadera
  3. fast det finns ju redan en padd på det där schabraket <3 ;))

    SvaraRadera
  4. haha aaa ;) Fast jag tkr den sndra är väldigt snygg så de blir vell dubbla? :) <3
    /kram ellen

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)