onsdag 2 maj 2012

Nu e jag hemma igen!

Har ni haft en bra Valborg? Det har jag! ^^
Massa ridning och kuliga grejor ;) Jag och Sofia fick rida Harriette en dag och Liza en annan
Harriette                                                                                                 Liza
på Harriette övade jag mycket ökningar och minskningar och på Liza jobbade jag mycket på böjt spår och försökte få henne lite mjuk i sidan.....inte för att hon va särskilt samarbetsvillig men aja ;P
Andra grejer som vi har gjort:
  • Gått på skogs promenad
  • solat
  • målat naglarna
  • haft massa tjejsnack ;)
  • ätit onyttigt :P
  • kört yoga
  • shoppat
Och så var det 19 grader varmt oxå, verkligen en försmak på sommaren c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)