måndag 14 maj 2012

Helgen

I fredas
Ellens familj va bjudna på middag hos oss och ellen och jag flummade runt och käkade tårta tills vi (eller mest ellen) mådde illa ;)))

I lördas
Va jag i stallet typ heladan, red först i dressyr grupp på Torsten kl 10-11 Sen red jag igen i en grupp kl 13-14 då red jag Twiggy. Gjorde typ samma övning i båda frupperna, vi övade på volter och lite skänkelvikning. Fast i 13-14 gruppen så hoppade vi ett litet hinder på en utav volterna oxå :)
Sen efter ridningen så sov Sofia och jag över hos mig vi:

  • såg på film
  • badade i bubbel pool c:
  • fixade en ny header åt henne 
... och i söndas
Så stack Sofia och jag och köppte glasss (Ben & Jerrys) XD
vi såg på en till film och spelade Wii ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)