tisdag 15 maj 2012

fick en tanke

Jag är så galet lycklig! Jag har haft tur!

Tänk efter. Förts och främst! Jag föddes i sverige. ett av VÄRLDENS tryggaste länder!
Om ni bloggläsare täner efter. Ni kunde ha fötts i afrika hos en fattig familj och svälta varje dag.

nej och ändå kan jag klaga som tusan! nej fy på mig!

Jag har ju allt jag kan önska mig!

Jag får sköta Zurfen, jag har fått rida på honom!

Jag får sköta och rida islandshästarna så mycket jag vill!

Jag rider 2 gånger i veckan för dom bästa lärarna!

Jag får åka på sommarridläger som kostar många tusenlappar!

Jag bor i ett säkert område där jag alltid kan känna mig trygg!

Jag har världens bästa familj!

Jag har världens bästa vänner!

Jag har allt jag kan tänka mig och behöva! Visst en häst skulle vara roligt men det är inte nödvändigt...


Tänk lite på detta, fick nya tankar och jag kom fram till att mitt liv är grymt och att jag är en på miljonen som har fått en sån här chans att jag får rida gratis, sköta världens finaste och gå på svindyra ridläger.
Tack mamma och pappa! och tack grymma sara som får lägrena att bli grymma! :D



Fan vad jag är lycklig! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)