onsdag 14 mars 2012

vi ligger på botten men siktar mot toppen

känner att bloggen går uselt nu.... :/
vi har våra läsare, men de har ju knappast nånting att läsa!! =O Jag LÅVAR  att jag ska börja blogga bättre.
Men det har varit svårt med alla prov, den här veckan hade vi 2 prov fysik idag och matte på frdag, nästa vecka har vi franska prov, veckan efter det har vi historia prov och veckan efter det har vi svenska prov! O.e
Man skulle ju kunna tro att vi gick i 9:an och höll på med nationella proven eller nått ;) Haha nej men mycket är det för att bara vara 7:an :P

Mantos + ridning imorn YEY! =D
Mysigt det ska bli att bara kunna glömma skolan för några timmar och bara gosa in sig i Tosses mjuka vinterpäls... <3 Det enda man behöver tänka på i stallet är hästar och det är enligt mig det bästa som finns
i stallet är det aldrig:
stress
prov
dryga människor som inte har något bättre för sig än att kommentera dina brister och fel
press
dålig stämning
folk som är på dåligt humör
högljut

Ni måste förstå varför jag älskar mina torsdagar och lördagar?
Vackra, underbara, fantastiska, fina Tosse <3

1 kommentar:

  1. jag förstår dig... stallet är det bästa som finns! :))

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)