tisdag 20 mars 2012

Svar på frågestund

 kommentarer:

  1. Klara
    Vad gillar du mest med Sasja? :)
    Det är så mycket... Fast en av favoriterna är att hon är så galet gullig och retsam på samma gång ;)
    Ja, min sköthäst retas med mig ganska ofta då hon är väldigt stor har jag ibland problem med att få på grimman. Då kan hon sänka huvet så att man får på rosgrimman men sedan lyfter hon upp huvudet igen så att nosgtimman åker av ;) Fast sen när hon nöjer sig är hon faktiskt riktigt snäll och låter mig få på grimman ;)
  2. Sofie
    vilket är ditt bästa hopp tipps? c:
    Mitt bästa hopptipps är att vara lugnt i sig själv och gilla det man gör. T.e.x att du ska vara lugnt och lita på hästen. Självklart ska man också vara med och hjälpa till med steglängd och bla,bla,bla... Men om du sitter och spänner dig märker hästen det och det blir lättare stopp.
  3. Josse
    vad är det bästa med Glimma?
    Glimma är som Sasja en fantastiks häst... Bara inte lika stor *ler*
    Det finns så mycket att gilla hos henne! Några kanske skulle tycka som jag att det är kul med en liten utmaning. Glimma är nämligen pigg som tusan när man börjar ridpasset. (skämtar inte!) Med sina 28år tänker hon väll "livet är kort! Dags att njuta av det!" och så bär det av i galopp ;)

    Hoppas ni fick svaren ni ville ha!
     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)