fredag 23 mars 2012

djupt inlägg

måste skriva av mig lite...
Som ni kanske sett har veckan varit jobbig...
Mycket känslor och mycket gråt.
jobbigt vare iallafall...
Och "han" kan tro att det är lugnt men jag kommer aldrig glömma vad han gjort...


Kommer inte berätta i detalj vad som hänt men ni kommer iallafall få veta.
Just det som har hänt får mig att må illa och fattar inte riktigt hur en människa kan göra så.


Men dagen fick jag många som tröstade, Sara kom förbi och trötade.
fick ett medelande på fb av en underbar tjej som jag tyvärr inte känner så bra men hon är galet snäll...


"Hej ellen, det var jätte illa hur alla betedda sig på lektionen, hoppas du mår bättre och jag har förut suttit i samma situation för länge sen, ta inte åt dig och sträck bara på ryggen... förlåt"


Tack så mycket! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)