onsdag 7 mars 2012

"S"

Skötter "s" igår och hade as mysigt! Känns verkligen som om vi börjar få kontackt. (!!!)
Blir så galet glad när hon sluter ögonen och börjar luta sig mot mig :)
Asså igår va tex ett awsome ögonblick!


Jag hade skött "S" i nästan en tima när hon sslutade äta, vred på huvudet och tittade på mig.
Hon gjorde ett sånt där lite mörkt gnägg som knappt hörs och hela jag fylldes med LYCKA!


Asså såna hästar är speciella och jag har bara träffat tre stycken i mitt liv.
Det var då Sasja, Twiggy och Caprise som var en ponny som jag red på ganthem förra året :)

Caprise, även om jag växte ur dig saknar jag dig och jag skulle göra allt för att växa tillbaka!
Caprise är världens finaste och varje morgon jag skulle ta in henne från hagen gnägade hon godmorgon till mig :')
Fan att man ska växa ur ponnyerna!
Har någon samma problem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)