måndag 19 mars 2012

Några svar på feågestunden

  1. Anonym
    Vilken är din favorit häst affär? :)
     Svar: HÖÖÖKS!! >.< 
  2. Klara
    Vad gillar du mest med Mantos? :3
    Svar: Typ allt! ;) men om jag måste välja så e det väl att han är så hängiven... asså jag har bara skött honom i knappt en månad men han känner redan igen mig och visar hur glad han blir när jag kommer :') Det är nog det bästa! <3
  3. amanda
    ska du köpa några nya kläder eller så till våren isåfall vad? Vilka klädes märken gillar du? <3
    Oj oj MASSA! 
    Bikini, shorts, solglasögon, skor, linnen, snygga sommar, klänningar.. och MYCKET MER! 
    Jag kan göra ett inlägg med bilder sen :)
    Favoritmärken är nog Hollister, H&M och juicy couture.
    Snygga märken jao ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)