måndag 5 mars 2012

Känner att det blev VÄÄÄLDIGT många fråge grejer men jag har just lärt mig hur man gör dom! :D <3
2 stycklen har jag gjort och 2 stycen har sara gjort! ;)
mina var:
Vilken gren gillar ni mest och vilken färg till glimmas schabrak ;)
sara har gjort: eran favvoras och hiss eller diss?

Aja sorry om det blir lite mycket men rösta jätte gärna för de skulle göra oss SKIT GLADA!!!
Behöver verkligen HJÄLP med färgval till glimmas grejer som jag tänkte köpa! ;)
Funderar på röd och jag tror att hon skulle kunna passa ganska bra i det! ;)
Vad tro ni?
RÖSTA! RÖSTA! RÖSTA!


Detta ska jag köpa!
Denna tröja är jue bara FÖR snygg!!!!

galet snygg och efter som att Nellie fick vara meed här kör vi ett av hennes uttryck ;)
den jackan är SMASHING!
Det blir nog det jag ska slösa min apengar på för det med träns och så bli AS dyrt!!!!

Priser:
brun jacka 299kr

Rött schabrak 296kr

röda benlindor 69kr


sammanlagt:

299kr + 296kr + 69kr = 690kr

Totaly worth it!
Lilla Glimmson kommer bli skit snygg!
Blir foton senare! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)