onsdag 28 mars 2012

Djupt inlägg om killar

Själv så föredrar jag att fokusera på skolan istället för killar just nu, pallar inte -.-
Men innan man går in i ett förhållande som allt värkar så jävla perfekt i så måste man veta att allt har sina nackdelar..... Love hurts........
Visst det verkar super bra i början men allt har ett sult och inners inne så vet man det men just i det ögon blicket när man ser den underbaraste människan i världen framför sig så tänkar man inte riktigt så det enda man tänker då är pure love. Det varierar ju såklart lite vissa tänker ju *MEN KYSS MIG NÅN GÅNG DAH* ;) Men som sagt man tänker ialla fall INTE på att det kommer ta slut right? Men killar är sånna (inte alla!)  de tar det de vill ha edan när de tröttnat på det så letar de upp nått annat.....
Det är förståss inte bara killar som dumpar och sviker, vi tjejer gör det ju oxå!
Men screw relationer! Det äger att vara singel oxå!!!!! :P


Passande låt :') <3

..........
f1 emo inlägg ;D

3 kommentarer:

  1. förlåt men du får det att låta hemskt med kärlek. man ska ju inte tänka på att det tar slut! det tar slut när det tar slut. man ska ju bara vara glad att man har någon som gillar en för stunden!

    SvaraRadera
  2. Läs igen. Det var ju inte direkt vad jag skrev.
    //Sara

    SvaraRadera
  3. Det där var väll lite elakt svar till ens bloggläsare?? Jag själv blir sårad när jag läste din kommentar. Trodde du tyckte om din bloggläsare :(

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)