lördag 17 mars 2012

stallet, torsdag + lördag

Torsdag
jag red Harry! :D



vi red barbacka och gjorde skänkelvikning på medellinjen, han var så GALET FIN! Särskillt i galoppen då längde han på steget, tugga på bettet, gick på tygeln, till och med frustade i takt! :D Jag e så sjukt glad efter en lyckad ridektion med en utav mina favvo hästar. <3

Lördag
Tosse e bäst ingen protest, protesterna försvan och Tosse vann!
Chillade med Mantos 8) Har fått tillgång till skötar lådan nu oxå. Ellen, jag och Ebba tog ut och fotade honom lite på gården efter min ridlektion, Tosse tyckte nog att det var spännande (de går ju inte ut så mycket själva de här hästarna) för han blåste upp sig jätte mycket och såg sig ganska nyfiket omkring ;) Vi fick några riktigt bra bilder som Ellen kommer lägga upp senare (vi fotade med hennes kamera) :)
Bilder från idag inne i boxen:
 
 
I love u so and I want you to know that i'll allways
 be wright here. And I love to sing sweet songs to u,
because,
you,
are,
so,
dear!

Ridlektionen med Torsten gick super bra vi red på stationer.... behövs en bild för att förklara ;))
han var väldigt pigg och allt gick inte precis som jag hade tänkt mig men det jag var nöjd med var att de kändes verkligen som om han försökte att gara vad jag bad honom om :) Och man kan ju inte bli besviken om hästen försöker men inte lyckas, right?

BTW, bilder + film från Mosse bo kommer snart oxå :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)