måndag 21 november 2011

vrf behövder inlägg namn??!!

Shena bloggen! :D <3
Sitter nu å typ svälter ihjäl!!!!
Missade frukosten så min frukost bestod av en pytte liten mandarin!
USCH! MEN snart blir det lunch! Vet faktiskt inte vad det blir... -.-' :P <3
(MÅSTE vara något ätbart!)
Haha nu känner jag att jag bara klagar! ;) <3
MEn haha! Något kul??
Jag hoppade barbacka på min ridlektion! :D <33 (sara var där och skulle fota men batteriet på kameran dog så det blir inga bilder... :( <3)
Men aja!
Här kmr bildbomb på Maik! :D <333
(BTW! Fotona jag tar nu har jag fått tillåtelse av Iris (som rider Maik på bilderna) att använda!)

TAck så mkt för dom fina bilderna IRIS!! :D <333 (kolla gärna hennes blogg! www.pegaz.blogg.se  )

XOXO ELLEN<3
USCH VAD FUL! Haha fick ta bort ansiktet på mig! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)