fredag 18 november 2011

Vaarrrm choooklad.... SENARE!

Shena bloggen!
Här kmr ett litet onödigt inlägg haha! ;)
Jag måååste bara få klaga lite!!!
JAG HAR INGEN VARM CHOKLAD JUST NUUU!!!! (haha skumt??)
Hehe Njaaa ganska skum kommentar om man inte vet vad som hände imorse!
Jag å sara skulle gå av bussen å jag sa att jag ville köpa en varm choklad...
Men sara sa att matsalen (där dom säljer choklad) var stängd!!!!
USCH!!! Me <3 varm choklade!!!!
Så nu e man lite tjurig... :P <3
Men aja nu ska man inte bli en suris som bara klagar!
Något kul.... Hmmm...
Sara å jag ska typ sova över ;) <3 Sen ska hon kanske fota när jag hoppar winnie! ;D <333

Men här kmr en video http://www.youtube.com/watch?v=aUaP0t5IUnM på en sötnos ponny som är vääldigt buusiig!!! ;) <333

1 kommentar:

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)