onsdag 16 november 2011

Svar på frågestund!

Sofie sa...
vilke är din topp 5 lista på favorit hästar på ridskolan du går på?
Lägg gärna ut bilder på dem och skriv vad du gillar med dem ;)
 
Svar: Mina 5 favorit hästar är:
 
1. Twiggy! :D <333 (finare går inte att hitta!!!)
Twiggy
2. En ny ponny som heter Samson (maan dööör han e sååå söt!)
(finns ingen bild!!!!)
3. Winnie (min svarta pärla! :D <3)
4. Typ xtra?? ;) <333 skit fin ponny som kan va lite jobbig att hoppa! :P <3
Hagens Xtra
5. Sanley (ganska lätt ponny som jag tävlade första gången! :D <3)
Stanley
6. Jimney (mååste bara få ha med hnm!!!!)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonym sa...

vad bråkar du och anna om??
Svar: Jag är ledsen men vissa saker ska man inte prata om ;) <3

Annelie sa...

vad har du på dig är du tävlar dressyr och vad har du på dig när du tävlar hoppning? :)

Fin blogg btw!
Svar: Tack! :D När jag tävlar dressyr har jag ett ljus blått schabrak på hästen ;) <3 Själv har jag vita ridbyxor, nyputsade chaps, svart tävlingskavaj, vita ridhanskar och såklart ridhjälm! :D <3 Jag har oftast inte ridväst i dressyr men i hoppning är jag jätte noga med väst! :D <333 ;)

maja sa...

ellen denna är till dig!: *e en ny läsare och jag har bara läst några inlägg så ni vet!ifall jag verkar vara lite trög lixom ;)* :
var bor du?
har du någon annan personer mer än sara som bästis?(eller en kompis som du gillar)
btw jag skulle jättegärna vilja veta typ favoritbok o favoritfilm:)
puss o kram MAJA
Svar: Hej maja. :) Kul att du läser bloggen! Ok jag bor i stockholm. Jag har många bästisar men sara är min "bäst bästis" ;) <333 Några andra bästisar är Alice, Sofia, Emily, Alva... humm... asså de e ganska många! ;) <3 sen har jag ganska många vänner! :D <333
En favorit bok är House of night böckerna!!! :D <333 (REKOMENDERAR DOM STARK!!!!) Sen gillar jag gråt filmer ;) <3 Ni vet såna som man typ gråter mkt på! :D <333 Asså typ "the last song" med Miley Curys... :') <3 Ååå jag kan se den hur mkt som helst!!!!! :'D <333
XOXO ELLEN<3

3 kommentarer:

  1. Varför har du en favvo häst som du alrig ridigt??...

    SvaraRadera
  2. ellen du har ju aldrig ridit Samson förrut? och btw Ellen vi har INTE bäst bästisar längre! -.-

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)