måndag 14 november 2011

ELLEN VILL HA!!!!!

Shena bloggen!
Ett inlääg på ALLT som ellen vill ha i julklapp!!!! (annars oxå ofc!)

* En egen ponny :) <333 (lär aldrig hända men ändå!)
*Jeans ridbyxor! (SÅÅÅÅ SNYGGA!!! JAG DÖR!)
36



















* En vojlock (rooosa!!! Vet att de e lite töntigt men asså vill ändå gärna ha det!)

*ROOOSA TÄVLINGSLUVA!!!! (matchande)


















*MER LÄSARE!!!! (come on!!! En julklapp som ni kan ge mig! ;) <3 )

* MONEY, MONEY, MONEY!!!! (VILL HA!!!)

* Att alla jag bryr mig om mår bra! :D <3 (alla andra oxå för den delen!)

*fred på jorden! (KOM IGEN! Det är en önskan jag vill ska ske!!!! :( <3333)


Det var nog allt!!! :D <333
Puss puss alla underbara bloggläsare! Btw! Innan jag slutar! Vi har 1015läsare BARA I SVERIGE!!!!!

3 kommentarer:

  1. hmmm läser redan bloggen flera gånger per dag så jag kan någ inte hjälpa till så mkt mer, önskar att jag kunde! :/
    DENNA BLOGG E BÄST! Och kul att sara har kommigt tillbaka <3

    SvaraRadera
  2. åååh! Jag vill oxo ha ett penga träd!! :P

    SvaraRadera
  3. Till Lina:
    Tack så mkt! Det betyder helt sjuult mkt att du läser vår blogg! :D <3 berätta för dina vänner om oss! :D <33 Vi har måål mot 5tusen läsare! ;) 333 :D <333
    Till sofie:
    JAG VET!!! Asså vad skulle man inte köpa om man hade ett sånt??!!! :D <444

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)