onsdag 16 november 2011

Visste ni att?

  1. Dressyr mupparnas blogg är den mest besökta privat bloggen?? HÄÄÄÄÄR finns länk ;)
  2. Jag ska rida imorn =D
  3. Jag har 2 marsvin som heter fiffi och pinglan <3
  4. Jag hade en hund som hette Buster, en vit westie. Han dog av en sjukdom som heter multirecestenta men det värsta va att de kunde bota honom men de ville inte för de skulle spara medecinen till människor (det är typ inte en enda människa som har fått det NÅGONSIN!!!) :'( Även om detta hände för 3,5 år sedan så saknar jag honom grymt mycket <3 Han va min bästa vän <3
<-- detta är inte han men den va vääääääldigt lik måste jag säga! <3

  5. Jag har en katt som heter Chess =)


   6. Jag bor i stockholm
   7. Min favorit färg e svart, röd och mörklila ;)
   8.jag har ingen aning om vad jag mer ska skriva så det får räcka nu!

XOXO SARA <333

3 kommentarer:

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)