tisdag 22 november 2011

Goda tider :)

jag kommer ihog när jag deltog i min första dressyr tävlig (jag failade, haha!) ;)
Jag red Lord och hade massa problem med honom... trodde jag men nu när jag kollade på videon så inåg jag att det var jag som sög på att rida!
  • inga tydliga halter
  • tog inte ut honom i hörnen
  • slarvade med vägarna inget stöd i tygeln
  • stuttsade runt på honom som en liten gummiboll ;)
men vill ni se video på detta så får ni allt kommentera :P
har på när ellen deltar sin första dressyr tävling på lemon oxo men det är hon som bestämmer om jag ska lägga upp den eller inte!
ett litet smakprov:
<-- me

<-- ellen
XOXO SARA <333

5 kommentarer:

  1. VILLL SEEEEE!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vill se både på dig och ellen!!! :P

    SvaraRadera
  3. Haha! Guuud vad liten jag är där! OMG!
    Men de e ok att du lägger upp videon sara ;) <3

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)