onsdag 30 november 2011

fööörlååt!!!!!

Shena alla bloggläsare :D <3
Först och främst...
Förlåt fr bloggtorkan för min del!
Min dator har varit skum och därför har jag inte kunnat blogga!
och nu för det andra....
ASTAEL ÄR DRÄKTIG!!!!! :D <3333
Astael är mamman till fölet dukka för er som inte visste! Jag fick veta för typ 10minuter sen!!!! :D <333 ÅååÅÅååÅåå VA KUUL! :D <333
Aja nu e jag skit trött å har ont i magen (e sjuk)
sååå måste nog sluta nu! :( <3
XOXO ELLEN<3
PS! Ingen bild för jag ser HEMSK ut när jag är sjuk :P <3

8 kommentarer:

  1. blogga mera!!!! >:C

    SvaraRadera
  2. kom igen du har ju varigt hemma och hafy flera dagar på dig varför bloggar du inte!?

    SvaraRadera
  3. För att min dator har inte funkat! Om ni läser inlägget står det.

    SvaraRadera
  4. oj, seriöst chilla galet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ska du säga?
      det e ju fan du som lackar här... -.-

      Radera
  5. MEN OH MY GAAAASH! Chilla alla dryga människor?!
    För det första så har ju jag inte bloggat mycket heller men alla bara klagar på Ellen! Och för det andra så skrev hon ju en ganska tydlig förklarig i sitt inlägg -.-'

    // Sara

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)