måndag 21 november 2011

10 saker ni inte visste om mig!

1. Jag är GRYYYMT lättskrämd!!!! /(blää på sara som tvinga mig se trailern på Paronormal activity3)

2. Jag ÄLSKAR att slösa bort mina pengar på onödiga saker (sen blir jag sur när pengarna är slut)

3. Jag tröttnar ganska fort på snö! (efter att sara mulat mig några gånger)

4. Jag gillar kainer mer än hästar <33333 (man måste ju älskar sina husdjur ;) <3333)

5. Jag har bara kommit halv vägs och kmr inte ihåg vvad mer jag kan skriva om mig....

6. Jag HATAR dryga människor elr människor som är elaka mot mina vänner! (Då får man en smäll!)

7. Jag kan bli ganska bitchig om nån är jobbig! (Haha ingen gillar min dryga sida!)

8. Jag läspar JÄTTE mkt! (hatar det!!!!)

9.  Jag kan byta humor ganska snabbt! (Haha, inte så kul för min omgivning)

10. Mina vänner kan prata med mig om något jätte viktigt och mitt svar lir oftast: "Va?" (haha! Då dampar sara på mig!!! ;P<3)

XOXO ELLEN<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)