torsdag 7 mars 2013

tror ni vi kan lyckas?



Det är en lång väg att gå från noone till en stor bloggerska/bloggare..
Var är sara och jag? kan ärligt talat inte säga.. Man vet aldrig riktigt om man inte är på det ena eller det andra.







Antingen skickar man liksom ut inlägg i tomma intet eller så läser och tycker folk.
Vi har läsare, vi har kommentarer men vi är inte stora bloggerskor.. kan vi bli det?

Arbetet för det är från oss men även från er! Bloggen är inte min och saras.. det är allas! Alla som läser är en del av det, alla som kommenterar är en del. Det är en stor familj liksom ;)
Alla våra läsare etyder så sjukt mycket för oss.. vet inte hur man skulle må om allt bara slutade nu.. Jag skulle ha så himla tråkigt. Skulle saknar ALLT! därför kommer jag aldrig ge upp ;) inte utan en jävligt hård fight!

Och det är det jag tror behövs för att lyckas.. Viljan att blogga.. Det har vi.
hjälper ni oss påvägen mot sucsess eller? ;)



3 kommentarer:

  1. Vi stöttar er tjejer! Sikta mot toppen, jag e säker på att ni e påväg :)

    SvaraRadera
  2. Klart vi är en familj, och som sagt familjer stöttar varandra. Så vi stöttar er och håller tubbarna för att dresshopp.blogspot.com faktidkt kan bli nått stort nån dag :)

    Skulle inte säga att ni är jätte kända direkt, fast det e ju folk som vill ta foton med er och vill ha era autografer och sånt så liiite kända måste ni väl ändå va? ;D

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)