tisdag 26 mars 2013

hello mah hombres!

Tack för att ni hålle statistikern på hög nivå tråts att våran bloggning inte har varit på topp. Men nu är det påsklov för mig och imorn åker jag till Frankrike, jag vet inte riktigt när men några dagar under påsklovet kommer jag att åka upp till avignon där jag ska bo på nått litet "slott" och sen ska mina föräldrar åka runt och provsmaka viner. Jag tror inte att det finns nått Internet där men om det gör det så ska jag blogga lite från mobilen men ni kan vara 100%  säkra på att jag kommer att blogga när jag är i mitt hus i Eze ;)

Jag har varit sjuk både igår och idag....segt.
Fast idag har varit en ganska soft dag faktiskt! Först så hade jag en låång sovmorgon sen packade jag, började kolla på en säsång av how i met your mother, avbröt för att plugga franska och sedan kollade jag klart på den och nu sitter jag och käkar lite kina mat!! <3<3

letar lite grejer som jag vill ha till sommarn/våren (svart och vitt tema denna gång):
klänning
SEK 399






shorts
SEK 599





Top
SEK 299






Jeans
SEK 399




Bikini
SEK 350

3 kommentarer:

  1. SHIT VA SNYGGA GREJEEER!!!

    SvaraRadera
  2. omg vill ha dem 0__0
    särskilt klänningen den va jätte fin ^^

    SvaraRadera
  3. Tröjan var galet fin!!!!

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)