tisdag 5 mars 2013

Foto flash back från 2012...

dessa två foton var två utav de allra första fotona som jag fotade med min system kamera.....det syns att det är nybörjar foton HAHA ;D 


De här bilderna på Gletta är från i sommras när jag var och hälsade på Ellen på gotland :)


Från sommarns ridläger på gantems ryttargård....saknar alla :/




Bilder från i höstas när jag gick ut på en 2 timmars lång promenad endast för att fota höstens fina färger ocj jag var inte hemma förs än vid solnedgången <3





och nu bilder från i vintras när jag tog ut Harriette på en liten galopptur (bilderna är tagna av min pappa) :D



Det är copyright på alla bilder så använd dem inte utan att fråga! ;)
Ha en fortsatt bra kväll, i'm out.


5 kommentarer:

  1. ÅÅåååååjag blir alltid så avundsjuk när jag ser dina bilder! Jag vill oxå va så bra på att fota >.<

    Ni har en jätte fin blogg och den är min favorit blogg över alla i hela världen :D

    SvaraRadera
  2. Du värkar ha haft ett rätt så bra 2012 ändå ;) Hehe måste bara säga att jag tycker att Harriet (stav?) e en sjukt cool häst och du verkar passa jätte bra med henne ^^
    Hur länge är det du hyr henne?

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte inte att de två första bilderna så ut att va fotat av en nybörjare det va ju jätte fina ;)

    SvaraRadera
  4. men serri tror du att du e nått för att du kan fota eller? -.-'

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sluta dryga dig. Bara för att Sara har talang och du antagligen bara e avundsjuk. Hon har till och med fått kommentarer från folk som är beträdda att betala henne för att få hennes foton och att hon ska fota dem osv.
      Hur kan du föresten säga att hon tror att hon är nått och sånt!? Märker du inte att hon inte alls försöker skryta på något sätt? Hon skriver ju till och med att det ser ut som nybörjar bilder (vilket det INTE gör!)...
      Du behöver ju inte läsa bloggen om du inte gillar människorna som driver den. De har tillräckligt med människor som älskar dem för att inte behöva äckliga hatets som du!

      Radera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)