fredag 29 mars 2013

morgondagen är planerad!

yep ;) idag blev det Rakel&Ellen dag.
Chillade hos Rakel sen drog vi till några andra som hade tv-spel.. Jag ahr varit borta från vårt ps3 i en dag och jag går redan till andras... (beroende..)

How ever så har jag in dator ;) Gud skulle dö utan den !!
Som överskriften säger så ska jag dra in till visby och shoppa med världenbs underbaraste vän Lisa <3
kan filma lite när vi skapar kaos i visby! ;)
Btw så funderar jag på att slinga håret..
Skulle bli lite såhär fast diskretare slingor

Skulle det funka..?


2 kommentarer:

  1. fast det där är ju mer som hårfärgen dirty blond, det vore finare om fortsatte färga håret mörkbrunt och sedan la till nästan lite platina blonda slingor :D

    SvaraRadera
  2. e det hon rakel på bilden?.

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)