måndag 18 mars 2013

Done :)

Nu e jag klar med pluggandet till historia provet! Puh, det tog nästan en vecka men nu kan jag det perfekt. På söndag så är det dressyrtävling och jag ska antagligen tävla Tortelini (haha Torsten) det är bara en L:C1 Men den känns ändå ganska speciell för mig för det kommer förmodligen att bli min och Torstens sista tävling till sammans :(
Jag kommer att sakna min lilla prins med humörsvängningar som en liten tonnårsficka med pms <3




























hihi den här sista bilden är från min och Torstens första tävling tillsammans ^^


Annywaaay, ni får inte glömma att kommentera roliga challenges hääääsr --> http://dresshopp.blogspot.se/2013/03/bring-it-on.html

2 kommentarer:

  1. Nej sluta inte tävla honom!!! Ni passar sjukt bra ihop :D

    SvaraRadera
  2. varför ska du sluta tävla Torsten :O :(

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)