torsdag 7 mars 2013

Bring it on!

Jag e så REDO för matte provet imorn, WOHOOOO!
Fast det kommer säkert att sluta såhär:

känner typ alltid så.....fast den här veckan har jag faktiskt jobbat riktigt hårt med matten så jag tycker att jag borde få miinst ett C på provet iallafall. Jag fick ett C på mitt förra matte prov och då hade jag ändå inte pluggat lika mycket som nu ;)


Jag kommer att ångra det här men ni får ta och kommentera lite "challenges" som ni tycker det vore kul att se mig göra och så kommer jag att välja ut en och lägga upp en video på när jag gör den. Va kreativa nu got folk!  inte nått som har med att äta kanel för det kommer jag ändå inte göra

4 kommentarer:

  1. Lycka till på provet Sara!
    Min utmaning till dig är att du ska gå in i en mataffär och gå fram till random männsikor och försöka få dem att säga "jag älkar One direction"!

    Haha jag vet att du e ett fan så jag tänkte att denna utmaningen kunde vara rolig för dig? ;)

    SvaraRadera
  2. Klä ut dig som ett fyllo, gå runt på stan med en absolut vodka flaska (som e fylld med vatten istället för vodka) och halsa! XD

    SvaraRadera
  3. låt ellen kasta ägg på dig

    SvaraRadera
  4. Voltige!! :) Du som har så bra kontroll med alla hästar!!

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)