söndag 4 december 2011

Snart bloir de jobba, jobba och jobba :P

Shena alla underbara bloggläsare :) <3
Nu sitter jag å kollar på tv ;) <3 Sen blire MYCKET jobb i stallel idag :P >.<
Jag är nämlige funktionär på KM på vårt stall! :D <3
En grej jag bara MÅSTE dela med mig! Enligt mig...
Funktionärer behandlas som SKIT!
Asså dom gångerna jag varit funktionär  har jag tillexempel krattat framföra varenda hinder så kmr som som ska tävla å bara klampar rakt över. Dom tittar på en som om man är helt oviktig men ärligt talat! Vi är det som får allt att funka! Jag vet att det finns många som tävlar å säkert är jätte snälla men jag har inte varit på EN ENDA tävling som funktionär där de inte finns minst en som håller på så! Det är en riktig skit göra vi funktionärer gör så snälla! Tänk på det alla som tävlar lite högre å bara skiter i funktionärerna. VI ÄR MINST LIKA VIKTIGA SOM RYTTARNA!!!
Hehe nu har jag varit ALLDELES för serriös!
Ok men tänkt på det jag skrivit! :) <3
(jag är funktionär så att jag kan gå i hoppgrupp)
Aja! Nu ska jag strax sticka!
XOXO ELLEN<3

5 kommentarer:

  1. hmmm innan du skriver sånt kanske du ska tänka på hur många gånger du har varigt funktionär.

    SvaraRadera
  2. Vi ryttare har kanske annat att tänka på när vi rider runt, än var funktionärerna har krattat. Det är inte som om vi kan ba "där är det krattat då kan inte jag rida där" asså, man rider väll där man behöver rida... Det klart att det finns ryttare som skiter i fiunktionärer men just inne på banan kan man både vara nervös och fokuserad=kanske inte sitta och säga "åh vilka duktiga funktionärer".

    SvaraRadera
  3. Så här, jag säger bara vad jag tycker. Visst, det är ju själv klart att ryttarna som ska tävla och så kan mäta vid hinderna men det är så många som inte uppskattar funktionärerna och då känner jag "vad gör jag här egentligen??!" Asså jag säger bara som JAG tycker! och om du som anonym vill säga nåt kan du faktiskt skriva ditt namn. Det är typ som grejen när "lokolo" skrev på saras inlägg.

    SvaraRadera
  4. En tjej som inte menar nått illa4 december 2011 kl. 22:18

    om du tänker "Vad gör jag här egentligen" så måste du ha minne som en guldfisk -.-' du skrev ju att du e där för att du ska kunna gå på hoppgruppen! :P
    obs! jag påpekar ju bara vad du skrev!!

    SvaraRadera
  5. Det jag menade med "vad gör jag här egentligen" är att jag blir osäker på om det är värt att göra sånt. Hehe asså jag har liiite bättre minne än en guldfisk ;)

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)