fredag 16 december 2011

Snaaaart kommer santa! :D

Shenare alla bloggläsare! :D <3
Tyvärr har jag failat lite med saras å min hether... :P <3
Ni får förlåta mig men sara ska fixa vårt problem så fort som möjligt! ;) <3
Hihi jag och teknologi... tjaaa... Vi e inte bästisar så att säga ;) <333
hehe snart matte om läraren nu kmr.. :P <3 Han e ALTID sen!
hehe han skulle kommit för 5min sen. Men men vad händer iddaaaag??
Snart blir sara Santa på vår engelska lektionen! ;) <3
HEHE hon ska leka lite jultomte!
Asså de e typ en engelska grej

Kanske lägger upp en liten bild på det ;) <3
Kommentera om ni vill de bild på sara som JULTOMTE!
Nu hoppas vi på MÅNGA kommentarer!
Christmas Thailand Dancing Santa
hihi! DANCING SANTA!

Om vi får... 35kommentarer filmar jag när sara dansar som jultomte!





EN ENROM JULHÄLSNING FRÅÅÅÅN ALLA OSS FRÅN DRESSHOPP (Sara och ellen)
Sååå nu ska jag säga en klassisk sak jag alltid velat säga...
från alla oss, till alla er... EN RIKTIGT GOD JUL!
Christmas SnowflakeChristmas SnowflakeChristmas SnowflakeMerry Christmas WreathChristmas SnowflakeChristmas SnowflakeChristmas Snowflake

XOXO ELLEN<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)