tisdag 13 december 2011

okeeej

Nu vill jag gääärna att statistiken ska vara **** bra men det är inte bara upp till mig utan upp till er oxo! ;)

Men varför ska ni hjjälpa mig med detta?
jo för att:
  • Både Ellen och jag tycker att det är roligare att blogga om det är fler läsare och ju roligare vi tycker att det är destu fler inlägg!
  • vi (eller kanske inte ellen men jag ialla fall) kommer deå att börga med något som kallas för önske ilägg (2 per vecka) det går ut på att ni kommenterar vad ni vill att jag ska skriva om i ett inlägg och så gör jag det. Men glömm inte att länka eran blogg i kommentaren (om ni har någon) ;))
och nu när jag kanske har övertalat er så undrar ni säkert hur ni ska hjälpa oss?
  • Länka på ere bloggar!!
  • om ni inte har en blogg så kan ni ju alltid länka på era facebook sidor <3
  • berätta för kompisar
kommer ni på andra sätt så får ni gärna dela med er av dom :)

bloggar mer snart =3
... fin man va dah :P
XOXO SARA <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)