måndag 5 december 2011

ok, buss= 15min sen Ellen= 5min sen!

Shena alla undebara bloggläsare!
Igår hade jag flaggare som funktionärs uppgift! :)
Faktiskt ganska kul! Men jag blev lite skakis ;) hehe! De va skit kul att se hästarna hoppa men de va första gången jag var flaggare å man behövde ju se upp för hästen hela tiden!!!! :O <3 Hihi efter det var jag som sagt lite skakis men efter det fick alla funktionärer chokladbollar! :D <3333
Muuumsigt!
En liten bild på mig och lite annat skoj på detta inlägg!












Lite HISS Å DISS!
Nu på vintern när de e mörkt å så måste man jue ha reflexer!
Såååå.
Dagens hiss å diss blir om just! Reflexer!!!!

Ok, första reflexen!

REFLEXRIDTÄCKE

Cob











199 kr
Storlek: cob
Färg: gul (reflex färg)
Ellens kommentar: Bra täcke som är värt priset. Synd bara att det inte finns i andra storlekar :P

HISS



REFLEXBRÖSTA STÄLLBAR

Pris: 69 kr
Storlek: inställningsbar
Färg: Gul (reflex färgad)
Ellens kommentar: Bra pris men kanske inte syns lika mkt som täcket. Bra att den är inställningsbar så alla sortes hästar kan ha den! 

DISS

jaaa...
Då kmr.....
FAILBILDER!
Alla bilder kmr från en grymt fin blogg jag nyss hittade!

XOXO ELLEN<3

2 kommentarer:

  1. Bilderna på hiss och diss syns inte :(

    SvaraRadera
  2. ojj" det måste varit nåt fel då! Jag ska se om jag kan fixa det! :)

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)