fredag 23 december 2011

blogglust = NOLL!

Shena shena människor i världen ;) <3
Snaaart e de juuulaftooon!!!!! :D <333
Om man är glad! :D <333
Har köpt presenter så nu e man HELT slut!
Kusinerna kommer på julmiddag så de kanske blir lite bilder från det ;) <3333
Julgranen klädd, Ellen redo för julafton! :D <3333
Hihi nån annan som har samma dåliga ovana som jag?? Nämligen att tjuvkika vilka paket man ska få?? :P <333
Jag har typ gjort det sedan jag var liten! Asså jag öppnade inte paketen men jag tittade typ på alla och tittade på vilka som var mina! ;) <3333
Nåt annat som hänt??
Typ inget. E skit trött och blogglusten ligger på 0,00 ! -.- <333333
Vad ska man skriva om?? kanske gör ett inlägg om hiss och diss ;) <3
 ögonblick som jag känner att jag ALDRIG ler -.-' 

Bloggar senare XOXO ELLEN<3

2 kommentarer:

  1. Asså dina inlägg är bra men måste du skriva alla hjärtam och smileysar? det blir lite jobbigt att läsa ;)

    SvaraRadera
  2. jag ska försöka sluta med det. Jag skriver bara så och har alltid gjort det ;) <3

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)