måndag 19 december 2011

AAAAAHHHH!!!!!

Herre guuud! Kollade statistiken idag och JÄVLAR!!!! Den har sjunkit med typ 2000personer!!!!!!!!!!
FY FAN! :'( <3333 Jag blev så jävla lessen så nuuu ska jag satsa som fan! :D <333
Extra mkt inlägg! Karl kanske gäst bloggar om han har lust ;) <3 Någon som gillar att Karl gästbloggar?? Kommentera om ni gillar gästbloggningen! :D
Vad har man gjort idaaaa??
Hehe vaknat stukigt till skolan å sånt ;) <3 vanlig daaag :) <3
Ska fråga om karl vill blogga lite! ;) <3
Imorrn blir de hoppning! :D <3
Sista lektionen innan jullovet! :'( <3333
Men, men jul afton snaaaarttt!!!!
Å ja e sååå jävla glad! :D <333 DET LIGGER SNÖ PÅ MARKEN!
Asså som jag har längtat! :D <3333

Eftersom att jag är såååå glad lägger vi in en tävling!
alla kommenterar på  det här inlägget! Skriv in er blogg så ska jag och sara titta på våra favorit bloggar! Dom kommer vi skriva upp här på bloggen! :D <333

XOXO ELLEN<3

2 kommentarer:

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)