måndag 19 november 2012

Svar på fråga:

"om ni fick välja att äga vilken häst/ponny som helst som ni känner vem skulle ni välja :)"

Haha det är ett lätt val för mig! Jag skulle välja Harriette :D

De flesta skulle nog välja en häst som de kunde tävla mycket med, en häst som var duktig och vältränad (och inte smällfet som Harriette). Men Harriette och jag är riktigt bra vänner, jag känner att jag kan lita på henne ialla situationen och är inte det det viktigaste? :)

Dessutom tror jag att hon skulle kunna utvecklas jätte mycket om hon fick motioneras varje dag, då skulle hon inte vara så fet, hon skulle ha bättre kondition och om hon hade bra kondition så skulle hon kunna hoppa högre och kunna tävla i hoppning :D


Fast jag kommer inte få häst förs en jag köper min egen så att jag kommer äga harriette kommer säkert inte att hända ;P



1 kommentar:

  1. Ni passar super bra ihop, jag tror att ni skulle kunna gå ganska långt (med tanke på hennes ras och kroppsbyggnad) <3 ;)

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)