fredag 30 november 2012

Andrea & Dollar Maker

Va med Andrea idag :)
Jag hängde med henne till stallet och fotade när hon skulle longera hennes ponny Dollar. Här e lite bilder (det var ganska mörkt för min kamera så det blev sämst kvalitet....och smarta jag glömde att det kunde man lätt fixa med att höja ISOt!)

Haha denna var bara för att visa att han busade sjukt mycket i galoppen ;D

Hehe lite bus här med


...och rejält med bus!









Visst e han söt!?
Som sagt sorri för de kassa bilderna men vad ska man göra lixom ;)

3 kommentarer:

  1. Vilken söt pålle! Jag tror att jag känner igen honom från en dressyr tävling, kan det vara samma ponny? ;))

    SvaraRadera
  2. Va?! De bilderna var väl inte såå dåliga? :* Jag tycker att de var jätte fina :D

    SvaraRadera
  3. Men du sa ju att du inte kunde göra ngt? för du skulle plugga fysik..? :/

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)