fredag 23 november 2012

höhö här kommer jag och mina dåliga ursäkter...

Som överskriften lyder så kommer jag med ännu en dålig ursäkt till varför jag inte har bloggat sen i onsdags :O

Min uräkt är att jag har massa prov nu "vi väljer inte all lägga alla prov på samma vecka det blara blir så :)"

>:c

Har ni någonsin hört talas om ordet komunkationssystem?
På tisdag har vi religionsprov också...om hinduism och buddism -.-'
well well bloggar kanske mer ikväll, men jag måste framför allt plugga.

slänger in en random bild från elit dressyren (copyright just so you know)


3 kommentarer:

  1. Är du professionell fotograf? Om du är det vad kostar det/bild? du har talang :)

    SvaraRadera
  2. gud vilken fin häst :D

    SvaraRadera
  3. Alla lärare lägger alltid alla prov på samma vecka :P

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)