lördag 24 november 2012

Hehe sjukt smickrande meen...

Asså jag fick den här kommentaren:
Lisa
Är du professionell fotograf? Om du är det vad kostar det/bild? du har talang :)

Man blir ju jätte glad av att höra sånt här :D Men nej tyvärr jag är inte professionell och jag säljer inga bilder. Men tack iallafall <3

Här är lite bilder som jag har fotat:




















Jag vet att det bara står copyright på de sista men det gäller på alla bilder

Men vad tycker ni? ;) Jag vett att jag inte e värsta pro, jag har MYCKET kvar att lära (om iso, slutartid osv.) men för att vara "nybörjare" är jag ganska nöjd :P
Funderar på att efter gymnasiet kanske ta ett år och jobba som fotograf....skulle det va nått? :S

Btw jag kommer att fota em massaaaa på stockholm horse show, TAGGGA GALET!

4 kommentarer:

  1. OMG OFTA DU INTE REDAN ÄR PROFFESIONELL FOTOGRAF?! Du e fett bra ju O.O

    Du borde satsa på det!!! Jag skulle lätt köpa bilder av dig :D

    Du känner inte för att fota mig och min häst lite grann? XD

    SvaraRadera
  2. Mäster fotografen :*

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen talang och jag skulle INTE kalla det där för nybörjare :O <3

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder :)

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)