måndag 8 oktober 2012

Jaha

Nu e man hemma och ska plugga lite matte eftersom att jag har matteprov på fre, men jag måste vara helt klar på ons eftre som att på tor så ska jag rida och kommer inte hem förs än typ kl 21.00 och då ska jag äta + duscha osv.

Aja lite om torsdags ridningne dah: Jag vet att vi ska rida dressyr men jag har ingen aning och vad vi ska göra på dressyren eller vilken hästa jag kommer få ;D Men jag hoppas på att få tyyp...antingen

  • Samson
  • Stella













  • Aron


















sen så brukar vi ha frågor om bilderna är våra och då kan jag svara redan nu att bilderna på Samson och Aron är våra och det är copyright på dem :)



2 kommentarer:

  1. Hej Sara :) jag heter Fredrika och jag är hemsideansvarig på drk :) jag undrar om jag skulle kunna få använda bilderna på Stella och Samson till hemsidan? :) självklart kommer det stå att det är du/ni som har fotat dom ;) //Fredrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. bilden på stella är inte från oss ;) men bilden på samson (dena iallfall) är okej att ni använder :)
      /kram ellen & sara

      Radera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)