onsdag 3 oktober 2012

en sak om mig..

okej min bästa och sämsta egenskap är att jag ser ingenting som en omöjlighet. Baa för att jag ser saker på det sättet betyder det inte att jag är öppen för att testa vad som helst! Asså skulle ALDRIG (never ever!!!) hoppa fallskärm! herreguuud nej!

Det jag menar är att jag kan ibland känna liksom.. "undra när jag få träffa JB..." asså såna tankar! Såna som jag vet är omöjliga men jag känner ändå. Detta kommer hända... 
Hah random feelings i know men ärligt talat. Jag mår bra av det! Jag ser aldrig glaset som halv tomt utan det är ALLTID halv fullt för mig!

testa någon gång, Ni blir lyckligare! Tror man att man klarar det omöjliga når man sin gräns, man pushar sig själv till det yttersta. Man kanske inte klarar det hela vägen men fan vad man uppnår mera än om man inte ens försöker.

Jag var hästrädd. Jag kämpade med det. Jag övervann min rädsla.

Det jag säger med detta inlägg. Låt ingen få er att ge upp! Ni klarar vad som helst bara ni försöker!
Klarar jag klarar ni! Right?

Tänk galna tankar som enligt andra är omöjliga!

"I think of 6 impossible things before breakfast." - Alice in wonder land


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)