tisdag 23 oktober 2012

Avslöjar inte mer än såhär...

Jag håller på att kontakta lite olika ställen och hoppas på ett possetivt svar, har precis skickat iväg ett mail till ********* och om de svarar possetivt så...ja då j*vlar kan detta bli riktigt stort asså! :D Men de kan även svara negativt och då är det väl bara att fortsätta kontakta folk :/

Kan inte blogga så mycket under dagarna för att jag har tappat bort min laddare till min dator så den är helt död :S Men jag ska köpa en ny imorn och då blir allt som vanligt ska ni se :) Just nu bloggar jag ifrån min dator som e hemma hos mig (inte min skoldator alltså) och den är as seg!!
Men jaja ;)

Ska sova nu, PUSS PÅ ER ALLA ÄLSKADE BLOGG LÄSARE <3
Kommentera om ni har några önskeinlägg som ni vill att jag ska skriva om!

3 kommentarer:

  1. kan du inte ge lite tipps när dt gäller ridning och hantering av hästar/ponnys? :)

    SvaraRadera
  2. Veckans blogg tävling, this or that, ett inlägg om din vardags make up, tävlings tipps (dressyr). Det var mina önske inlägg ;)

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)