onsdag 31 oktober 2012

jag hjärta dreshopp

känner för att skirva hur bloggen började ;)
Okej here we go.... Teh var en stormig natt i december och... äääh ni vet att jag bara snackar bullshit ;)
Sara och jag satt i skolan och jag hade föreslagit några gånger att vi skulle fixa en blogg! :)

Hon hade en med anna då som nu är borttagen så hon tvekade att starta en till. Men men... bloggen startades den 28 oktober 2011 (OMG 1ÅR! Måste firas på något sätt!)

Känns helt sjukt nu hur långt den kommit från att ha typ 10läsare per dag har vi nu runt 150! :)
Vi fick också vår första fanbild nyligen, HELT SJUKT! Blir så himla glad över allt fint vi fått med bloggen!
Sitter och ler varje gång man får en kommentar som liksom pushar oss framåt :)










Sen är livet som bloggare inte en dans på rosor. inget servaras på silverfat ;) MAn får kämpa med det! Min förra blogg som jag tagit bort var ett rent hellvette kan jag säga.. :( Fick typ kommentarer hela tiden men alla var bara nedåt. Liksom vafan? Nej det var inte kul alls. Mina vänner kom till mig en dag och sa " ellen har du sätt kommentarerna på din blogg? De är skit taskiga!" Senare den dagen tog jag bort bloggen. Självklart är det ju så att man får ta kommentarerna som kommer men då var jag en tjej på 13år, just bytt skola från mellan till högstadiet och kände mig anmält lite och ynklig redan. Fick veta senare vem som skrev några av kommentarerna... Inga namn nämns du vet vem du är. Kan bara säga, Dåligt stil.


Iallafall, nu sitter jag här den 31 oktober en tisdagskväll framför dator och gör ett blogginlägg ;) Mycket har hänt. Dåligt som bra men jag känner att hade jag och sara haft dresshopp i mellanstadiet hade det nog varit svårare ;) Lucky uss som startade den i rätt tidpunkt! Nu går det bara framåt! :)

Och juste innan jag avsutar blogginlägget såå ska jag säga! JAG  ER, våra fina läsare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)