torsdag 4 oktober 2012

sho breehhh eller..?

"Haha trodde du att du hade någon chans?? Gumman..."

Tror jag inte finns det ju såklart ingen chans! Haha men vet du! Jag tror på mig själv och då klarar man mer än om man inte tror någonting alls! Kanske inte en tävling någon annan bara random drar ditt namn men om jag ska rida en hopptävling jóch jag inte tror på mig själv. Tack och hej säger jag bara! Blir stopp på första hindret.

Just saying! man MÅSTE tro på sig själv. Annars kan man lika gärna ge upp direkt!

På gletta var det fan inte lätt men jag trodde på oss. Även om inte många gjorde det och vi lyckades!
Vi slutade på en höjd på 30cm.. JAG TRODDE PÅ OSS <3
 

2 kommentarer:

  1. Nellie Much? ;) Du skriver precis som henne. Du försöker iaf inte vara som henne, men du skriver PRECIS som henne. Vilket blir tjatigt. Det finns redan en Nellie, så varför försöka skriva precis som henne? Kanske borde skaffa en egen stil? :) Annars fin blogg ^^

    Kram, Sofie :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag antar att nellie och jag skriver lika. Är inte förvånad eftersom att jag läser hennes blogg ofta ;) Men när det blir deep shit så kommer det från mig och inte från nellie :) men självklart kan jag läsa hennes och bli inspererad. ;) igår hade jag velll en nellie kväll antar jag ;) <3

      KRAM ELLEN <3

      Radera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)