torsdag 25 april 2013

Lyckan som uppstår...

...när man ÄNTLIGEN har pluggat klart till kemi provet! ÅÅÅÅÅHHHHH!!!! Jag skrev anteckningar på 13 sidor. Fyyyy detta va jobbigt!
Men det värsta är iallafall över, provet är imorn och jag känner mig säker :) lol den kännslan kanske ändras när jag får se provfrågorna?

Imorn ska bli e fett mysig dag. Jag och min älskade duva (internskämt, jag pratar om min kompis Alice) ska in till stan direkt efter skolan och shoppa *alla på sture p får akta sig för dessa badasses! HAHAHA* och sen ska vi till mörby c för att hyra skräckfilm film och köpa godis, sen åker vi hem till mig och har sleepover.
HÄR är en länk till hennes blogg och väldigt sexig bild på oss.......


Ooof! sexyyyyyy ;D



4 kommentarer:

  1. Haha lika snygg som alltid sara ;)

    SvaraRadera
  2. ha det kul imorn! ^^

    SvaraRadera
  3. haha ja alla få fan akta sig för ni kommer in där och bah tar över hela stället! Haha älskar din humor sara ;)

    SvaraRadera
  4. ellen borde verkligen updatera hennes 'Läs om Ellen' man kan inte ens se bilderna...

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)