lördag 20 april 2013

Då var man här ;)

Klockan är vadå..? Halv 2 på natten.. (Bra bloggtid ellen)
Iallafall.. Efter som jag antagligen inte kan sova så bloggar jag ;)

Okej så tar från torsdagens ridlektion.

Sjuuuuukt kul lektion! Hade hoppning och guess what? Hoppade en stor *host!* häst ;) världen gose som heter Kurre ❤

Så hoppade vi 5 studs och det vi jobbade på var att gasa på hästarna lite (weehoo alla älskar fart!)
Iallafall så gick det super ;)
Sen gick idag ganska segt.. :/ började med franska sedan matte och sedan svenska..

Iallafall så åkte jag,mamma,pappa och emily till gotland! :D
Hehe vi blev typ utskällda på båten för att vi var för högljudda... Vi spelade "hej knäckt" och jag kaansskeee går inte lite för mycket i det ... (FIGHTER YE!)
Så nu borde jag egentligen få lite sömn eller nåt. bjuder på en bild på Kurre!
Ps! I ❤ U !
/ellen

6 kommentarer:

  1. vilket coolt utseende han har :D

    SvaraRadera
  2. haha tävlings människa? ;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag går in lite för mycket i spelet ;)
      Kan bli lite högljutt
      /ellen

      Radera
  3. kommer du kunna blogga som vanligt från gotland? <3

    SvaraRadera
  4. kul hoppas du får rida honom fler gånger om han det var trevligt att rida honom ^^

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)