måndag 8 april 2013

Angående det...

Vi fick en kommentar i morse där det stod att vi tar bloggen oserriöst och att vi skriver få inlägg och de som vi skriver är dåliga osv.

Jag försöker verkligen att ta åt mig kritiken MEN ni måste förstår att skola går först? Jag bloggar inte när jag är i skolan, jag bloggar inte heller när jag pluggar till prov eller gör läxor. Personen nämnde tog oxå upp att vi hade haft kontakt med 'Horsespot' och att det var konstigt att vi inte tog bloggen på större allvar. Men jag tror att det inte hade varigt lika kul att blogga om jag hade tagit det hela allt för seriöst ;)
Vi vill kunna ha en avslappnad blogg.....om det betyder att vi förlorar läsare så fine. Men vi måste kunna blogga på våran blogg med våra villkor. Det är klart att vi försöker att skriva så att ni har nått kul att läsa oxå! Fast det hade ju blivigt lättare om ni skrev vad ni ville läsa om ;P Ni är duktiga på att kommentera fast ni skrive som sagt inte vad ni vill läsa om.

Haha nej nu lättar vi på stämningen lite här tycker jag! Min dag har väl varit bra...eller ah så bra som den första dan i skolan efter  påsklovet kan bli :P
När jag kom hem från skolan så gick jag direkt och tränade massa styrka. Jag har inte tränat på hela lovet så det kändes ganska sköt att får göra! Och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan åka med henne och handla. Måste ha den nya 'Frida' tidningen, e besatt av att läsa skvaller ;D

Vi får se om nesta inlägg kommer ikväll eller om jag bloggar mera imorn.

2 kommentarer:

  1. det skulle vara lite kul om ni la ut några OOTD (outfit of the day) :))

    SvaraRadera
  2. jag håller helt med er! man ska inte ta saker för seriöst så blir det tråkigt :D

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)