söndag 28 april 2013

Helgen

Fredag:
Sleepover med söta Alice, vi drog in till stan och chillade, hyrde 2 skräckfilmer, köpte godis, drog hem, kollade på film till klockan 1på kvällen och sen låg vi och pratade till halv 3 ;) En ganska awesome dag om du frågar mig!

Lördag:
Ridning på Torsten som vanligt, vi red på uteridbanan och en snäll människa fotade med min kamera när vi (jag och Ellen) red :) Smakprov:

Sen drog jag och Ellen hem till mig och cillade i jacuzzin och sedan hade vi en liten photoshoot på oss oxå ;)

haha vi va på fotohumör den dan ;)

Söndag:
Först gick jag till kyrkan...blööööö. Men jag måste gå för jag ska konfirmera mig i sommar! Sen har jag bara varit hemma och städat och chillat, just det jag glömmde säga att jag fick en iphone5 i lördas oxå :D Min gamla mobil gick sönder det stod "ingen serice" på den hela tiden så det gick varken att ringa, messa eller va inne på internet (haha värdelös mobil!).

4 kommentarer:

  1. fotade ni fler bilder när ni red? eftersom att ni skrev "smakprov" tänker ja ;) om ni gjorde det kan ni lägga upp dem? :D den där va jätte fin :)

    SvaraRadera
  2. VA FIN DU VA I LOCKIGT HÅR SARA! O_O
    Har nästan bara sätt dig i platt hår :D du borde locka det oftare ;)

    Jätte snygg blogg förresten, men kommer ni byta design snart? Ni har haft denna ganska länge <3

    SvaraRadera
  3. Torsten e för söt, jag dööör!

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)