torsdag 7 februari 2013

Sjukling

Jag har varit sjuk både idag och igår. Jag har ont i halsen och e hosig (hade lite feber igår oxå men jag tror att det har gått över nu) :/
Hahaha skönt att matte inns dagar som denna (not). Pappa vill inte att jag ska sitta och slöa framför tvn hela tiden medan jag e sjuk så han säger "Men varför inte passa på att plugga lite extra matte!?".....jippey..

Längtar till helgen!! Jag har inte sagt det men jag ska till mossebo och det ska bli såååå skönt att komma iväg lite ifrån...ja ifrån allt och alla helt enkelt! Jag ska tillbringa varenda ledig sekund i stallet hos min lilla prinsessa <3





2 kommentarer:

  1. OMG DET ÄR TYP DEN GULLIGAST HÄSTEN JAG HAR SETT I HELA MITT LIV!?! :DD <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Kommer du inte kunna blogga nått då?? :(

    SvaraRadera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)