måndag 11 februari 2013

okej -.-


börjar bli trött på det det här, ärligt. du skriver hela tiden "mår så dåligt", "på väg till sjukhuset" men du säger aldrig vad som e fel....snacka om attention whore.


Okej såhär då.. Jag har haft magkramper i 4veckor (en månad)
Vi har åkt och kollat och alla sagt att det inte var något.. Men sedan för någon vecka sen fick vi veta vad det var.
Blev fler sjukhusbesök och röntga och skit. I veckan fick kollade dom upp det för att se om det var aggressivt (dvs om det kunde utvecklas till eventuellt cancer O.O) 
Läkaren var otroligt lugnande och sa att en 14årig flicka skulle få cancer..? Det händer inte!
How ever så kollades det upp och jag kunde pusta ut för att det var INTE aggresivt.
Sedan blev ju då fråga.. Ska man operera? Nej helst inte.. inte om det är nödvändigt så jag fick en medicin. Dock finns alltid risken att jag kan få akut ont i magen (han gämförde smärtan med en hjärtattack) Och om det håller i sig i mer än en timma så ska man bara åka in säga vad det är och så direkt in för operation.

Så ja anledningen till att jag klagat över detta är för att jag legat hemma i soffan en vecka, jag har inte ätit ordentligt och jag har i stort sett ont 24/7. (mer eller mindre)

Så yes jag är en riktigt stor attention whore.. klagar för ingenting. Större går inte att hitta! Right guys?



4 kommentarer:

  1. Haha stackare.. hoppas du mår bättre snart :)
    Men iallafall tänkte bara säga att du skrev " Men sedan för någon vecka sen fick vi veta vad det var." Men du har fortfarande inte sagt exakt vad det är du har ;) Asså vilken "sjukdom" eller vad man ska säga.. Krya!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag väljer att inte säga ;) tycker man ska hålla vissa saker privat så är bara mina närmaste vänner och min familj som vet ;)
      /ellen

      Radera
  2. fast ah, en "sjukdom" eller va det nu e e ju inte direkt super privat stuff om man säger så ;)) Eller ah inte sånna som sitter i magen iallafall ;D

    fin blogg btw <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns många sjukdomar ;)
      Känner att jag inte vill berätta för över 500pers ;)
      Kul att du gillar bloggen! kram
      /ellen

      Radera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)