lördag 16 februari 2013

genom en blogg..

Att blogga är något av det roligaste jag bestämt mig för att göra :)
Speciellt med min bästa vän! Men kan säga att det finns saker i bloggning som inte är så roligt.. :/
Små grejer som man egentligen inte borde bry sig om. Som tex haters

haters är bara människor som oftast inte har en aning om vem du är. Det är människor som kan sitta bakom sin dator och känna sig coola som fan genom att skicka en hat kommentar. Och självklart svider det att få höra saker om sig själv man kanske inte tänkt på..

"Du är för mycket framåtlutad." 
"Du kan ju inte ens rida hästen rätt!" 
"Du tror dig så jävla mycket."

Alltså. Detta är små personer som gör sig stora. Och vissa saker är värre än andra. Jag vet en gång när sara och jag var jätte ledsena över en kommentar. Vi hade inte så många kommentarer då och så kom det nån idiot och skrev rakt ut till sara att hon inte kunde rida Torsten. Jag tror att det var första gången jag blivit riktigt jävla arg. Du kommer från ingenstans och bara säger så rakt ut till MIN bästis?!

Denna person hade ALDRIG sätt sara. Hon hade aldrig sett sara rida. Hon hade ALDRIG någon aning om hur sara red torsten. Det enda hon kunde titta på var bilder. (Och det var INTE många)
Det jag kan säga med bilder. DOM KAN VISA ÖGONBLICK SOM INTE ALLTID GÅR BRA!

Det blev en stor fight över ett inlägg där sara gjorde en "lika som bär"
Serrriöst asså..

How ever så kan man liksom säga.. Words hurt.
OCh att i din framgång kommer det ALLTID vara någon som försöker trycka ner dig..
Men vet du vad? Det betyder att du är högre upp än dom. <3


2 kommentarer:

  1. Jag kommer ihåg hon som sa att sara inte kunde rida Torsten och att hon skulle köpa honom (vilket hon inte ens gjort)...Jag stog upp för er tjejer då och sa att jag aldrig sett någon rida Torsten så bra som sara gör! Vilket e helt sant <3 Hon känner honom och han känner henne, de passar ihop :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt galet att du stannat sen i stort sett starten! ❤
      Önskar att man kunde träffa er läsare någon gång ❤
      /ellen

      Radera

Vi uppskattar om inga elaka kommentarer förekommer :)